A mynzashi portékák messze földön híresek, nem véletlenül; magukban hordozzák a sivatag veszélyeit, rejtelmeit, izgalmait, noha mindezért borsos árat kérnek meg. A Qiesea belső részén elhelyezkedő bazár szinte állandóan pezseg az élettől, kivéve a déli és koradélutáni órákat, amikor a város lakóinak zöme visszavonul az otthonába a hőség elől. A helyet egyébként katonákkal védik, akik a tolvajlás megelőzésére mind a zsebmetszők, mind az árusok oldaláról ügyelnek.
A helyszínen lehetőség van vásárolni, melyet jelezni szükséges a reag végén: // #vásárlás: megvásárolt holmik felsorolása //
Áru neve
Leírása
Utazók tintája
20 ulron
a testre rajzolván vele az utazók jelét (csúcsára állított háromszög), bárki egyik városból a másikba utazhat tetszőlegesen a tér és idő figyelembe vétele nélkül. Mindössze egyetlen alkalommal hasznosítható, a jel a bőrbe olvad és eltűnik.
Fehérítő szirup
25 ulron
képes az enyhe mérgező hatásokat semlegesíteni a szervezetben, többször használják másnaposság ellen is. A plura növényből állítják elő, azonban a szirup a növénnyel ellentétben nem bír mellékhatásokkal.
Szendergő bájital
15 ulron
egyfajta gyógyító főzet, a fogyasztója zavartalan, rövid álomba merül tőle, az erejét pedig könnyebben visszanyeri.
Éjjellátó főzet
30 ulron
fogyasztója három körön keresztül képes a sötétben látni. Óvakodni kell azonban, ha a főzet hatása alatt hirtelen fény éri a szemeket, ideiglenes vagy akár állandó vakságot is okozhat.
Élet elixír
35 ulron
ez az elixír pótolja a szervezetben az elvesztett vért, például nagyobb vérzéssel járó sérülések esetén. Használata gyakran okoz leküzdhetetlen álmosságot, azzal együtt pedig lidércnyomásos rémálmokat.
Forrasztó bájital
35 ulron
a bájital képes egy alkalommal összeforrasztani a repedt, törött csontokat. A hatás megkérdőjelezhetetlen, éppúgy a velejáró, észveszejtő kínok.
Teleport kristály
20 ulron
a kristály használatakor tetszőleges úticélra képes teleportálni a mágus, illetve maximum két kísérője. Egyetlen alkalommal használható fel, egy útra és kizárólag mágusok által. Amennyiben 100 kristály erejét egy varázsbotba gyűjti a mágus, állandósítható a hatása, vagyis nem merül ki a kristály.
Üres kristály
9 ulron
az üres kristályok látszólag bár hasztalanok, igazából elengedhetetlen feltételei a varázstárgyak létrehozásának vagy az elemi lények befogadásának.
Tűzlevél-papír
9 ulron
ha valaki az üzenetéhez ezt a levélpapírt használja, majd tűzre veti, rögvest a címzetthez manifesztálódik a levél egésze. Mágikus eszköz, egyszeri alkalommal használható fel.
Ellenállás ital
60 ulron
elfogyasztója 2-3 órára ellenállóvá válik a tudatbefolyásolásra. Egyszer használható.
Lélekacél ital
60 ulron
elfogyasztója 2-3 órára ellenállóvá válik az érzelmi befolyásolásra. Egyszer használható.
Hidegrázás ital
60 ulron
elfogyasztója 2-3 órára ellenállóvá válik a fagyhatásra. Egyszer használható.
Sárkányital
60 ulron
elfogyasztója 2-3 órára ellenállóvá válik a tűzhatásra. Egyszer használható.
Perae ital
60 ulron
elfogyasztója 2-3 órára ellenállóvá válik a méreghatásra. Egyszer használható.
Dombor
20 ulron
a nevét a milheimi dombságról kapó, zamatos, frissítő fehérbor. Egyesek szerint a tavaszi harmat üdeségét dédelgeti magában.
Sárkánytűz
15 ulron
Mynzashi ruvda, amely magas foka mellett erőteljes, fűszeres ízvilágáról ismerszik.
Sivatagi szeszély
12 ulron
Mynzashi vörösbor, amelynek édes aromájában hintésnyi, fűszeres szeszély keveredik.
Kaftán
20 ulron
hosszúujjú és bokáig érő ruházat fehér vagy fekete színben, nyakrészénél egyszerű hímzéssel.
Kendő
10 ulron
egyszerű, több színben kapható kendő, amely a sivatagi utakon kínál könnyebbséget a forróság és a szélfútta homok ellen.
Selyemkendő
35 ulron
különböző színű és mintázatú kendők, amelyek a legfinomabb selyemből készültek. A tehetős hölgyek és urak kedvenc darabja, ugyanis turbán is könnyen köthető belőle.
Khaziiri medalion
20 ulron
a medalion egy fektetett nyolcast formáz, ami az örökkévalóságot hirdeti. Az egymást keresztező vonalakhoz gyakran illesztenek nap, hold, tűz, víz, föld vagy levegő szimbólumokat, függően attól, melyik jelenséget tartják illőnek a viselőjéhez.
Bűvös kancsó
120 ulron
az elbűvölt kancsó több dugóval is rendelkezik, amelyek különböző színben sorakoznak a kisebb tartály oldalán. Mindegyik más-más italt enged kicsordulni magából; sört, bort, tiszta vizet, tetszőleges ízű teát vagy valamilyen gyümölcs levét. Egyszere körülbelül nyolc adagnyi itallal szolgál. IC naponta egyszer használható.
Tisztaság-por
50 ulron
bármilyen italt tiszta, iható vízzé varázsol, legyen az bor, tea vagy iszapos patakból nyert víz. Bájitalokra nem hatásos, továbbá a méreghatást sem képes semlegesíteni. Egy szütyőnyi por 5 használatra elegendő.
Homok-köpeny
250 ulron
aki magán viseli a köpenyt, képes három kör erejéig homokszemcsékké válni homokos, poros környezetben. A homokfelhő nagysága a viselőjével egyezik meg, a formája pedig tetszőlegesen variálható. A használója három kör alatt képes homokként mozogni, réseken átjutni, érzékelni a környezetet, viszont a beszédre képtelen. Legközelebb újabb három kör elteltével lehet alkalmazni bűvös hatását.
Nyomtalan gyűrű
60 ulron
a viselőjének lábnyomai puha, nedves, poros vagy homokos talajon két kör erejéig láthatatlanná válnak. IC naponta egyszer használható.
Varázsszőnyeg
90 ulron
ez a közepes méretű, mintás szőnyeg kiváló alkalmatosság bizonyos tárgyak, súlyok emelésére és hordozására. Tulajdonosa óhaja szerint magába teker bármit vagy a tetején egyensúlyoz tetszőleges holmit, amit derékmagasságban lebegve visz oda, ahova a gazdája óhajtja. A hatás akkor szűnik meg, amikor a tulajdonosa úgy kívánja vagy a cipelt holmit leemelik róla.
Egyszerűség kelyhe
200 ulron
ebben a kehelyben bármilyen egyszerű bájitalt ki lehet keverni azok közül, amelyek egyszer már érintették a belsejét. Például egy fehérítő szirupot csak akkor lehet kikeverni benne később, amennyiben egyszer már a kehelybe lett töltve belőle egy adag és szóban közben meg lett nevezve. Cserébe különleges összetevők nem szükségesek egy-egy bájital elkészítésekor, egyszerűen elég a kehelynek szóban megnevezni a kívánt főzetet és az tiszta vízből előállítja. Az egyszerűség kelyhében nem kikeverhetőek a rezisztenciával járó italok (Ellenállás ital, Lélekacél ital, Hidegrázás ital, Sárkányital, Perae ital). Alkímiában jártas karakterek használhatják.
Három Kívánság Lámpása
1000 ulron
a lámpás egyetlen alkalommal a meghatározott kívánságok közül képes teljesíteni kizárólag egyet a gazdája számára. Aki életében egyszer használta a Három Kívánság Lámpását, többé akkor sem tud újat kívánni, ha újra megvenné. A használt lámpás egyszerű díszként szolgál a jövőben.
Lehetséges Kívánságok
1. Fajváltás: a kívánó tetszőleges fajúvá alakulhat. Az átalakulás nem hat a szellemi képességekre, ahogyan az addig megszerzett tudásra vagy például a karakter világnézetére, vallására sem. Tehát orkként nem lesz ostobább a karakter, míg elfként nem lesz automatikusan bölcsebb vagy intelligensebb.
2. Kasztváltás: a kívánó megváltoztathatja a kasztját az eredeti rovására. Mivel több szabály és lehetőség ütközhet a váltásban, az alábbiakat kell figyelembe venni:
I.) Amennyiben az eredeti kaszt bónusza egy rendszer kezdőszintje volt, úgy az új kaszt felvételekor visszaesik egyet az eredeti kaszt rendszerében egy szintet a karakter. Tehát ha haladó mágusként alkimista szeretne lenni, úgy alkimistaként már csak kezdő mágiával rendelkezik, illetve a kezdő alkímiával. A kívánság teljesülésekor a meglévő tudás egyszerűen kikopik a karakter elméjéből.
II.) Amennyiben a karakter felvett két rendszert, és a kasztja egy harmadikat határozna meg, akkor az eredeti kettő közül választani kell egyet, melyiket hagyja el az új előnyére. Például fejvadászból varázsló szeretne lenni a karakter, akkor vagy a fegyverforgatásban vagy az alkímiában szerzett tudásáról kell lemondania plusz a megmaradó szintje egyet visszaesik. A meglévő tudás ebben az esetben is kikopik a karakter elméjéből. Természetesen a megmaradó rendszer szintje akkor nem esik vissza, ha az eredeti kaszt bónusza képességet (pl alkudozás) határozott meg, mert akkor azt veszíti el a karakter.
III.) Ha az eredeti kaszt bónusza egy képesség, az új pedig egy rendszer kezdőszintjét határozza meg, akkor egyszerűen a képesség-bónusz eltűnik, és helyére az adott rendszer kezdőszintje kerül. Amennyiben a régi és az új kaszt is képességet határoz meg, az új felülírja az eredetit, tehát kereskedőből ha világi alkasztú lesz valaki, már csak a meggyőzés képességével bírhat.
A Három Kívánság Lámpása jóindulatú, így ha egy karakter mellett áll a szerencse, nem szükséges visszaesnie az eredeti rendszere szintjében, vagy elveszítenie a meglévő bónusz-képességét. Ehhez D20-al 20-at kell megdobni.
3. Dupla-mester: minden karakter maximum két rendszerben kupálhatja ki magát, a másodikban csak haladó szintig (kivéve paplovagok). Ez a kívánság lehetővé teszi, hogy a második rendszerben is elérhesse a karakter a mester szintet, de nem automatikusan! Avagy változatlan fejlődnie kell a meghatározott rendszer szerint, a kívánság pusztán a lehetőséget adja meg.
Krónikás
Tulveron főkrónikása
Great stories happen to those who can tell them
❖ Ulron :
2128
❖ Tartózkodási hely :
Tulveron
Teljes feljegyzés Karakter bejegyzés: Felszerelés: Mesélői jegyzet: